Sunday, February 6, 2011

family

assalam..
aku x selalu update..tp arini aku nk bercerite psl keluarga
ape itu keluarga??
ini inci google bgtaw..huhu

Keluarga ialah satu kumpulan manusia yang dihubungkan melalui pertalian darah, perkahwinan atau pengambilan anak angkat.
Di Barat, keluarga didefinisikan sebagai satu kumpulan manusia yang mempunyai hubungan darah atau pertalian sah seperti perkahwinan dan pengambilan anak angkat. Banyak ahli antropologi berpendapat istilah "darah" perlu difahami secara metaforik kerana banyak masyarakat bukan Barat mempunyai konsep berkeluarga yang tidak bersandarkan "darah".

aku nk cite psl family aku..
aku ank ke 4 drpd 6 org..rmai x??
ckit je..bese je aku rse..

 
ni la aku..xhensem pun tp bole la..huhu



aku nk cite psl keluarge aku ni sbb kitorg g bercuti ber same2..

ni la gmba ktorg..g bukit gambang je..huhu (3/2/2011)

tp mungkin nnti ktorg nk g langkawi,sbb ade org nk kawen ngan org utara..hehe
(simpan duit byk2 ea abg wan) tungguuuuu...haha

ok..mule2 family msti la mak n abah..
 mak n abah.kak yon,abg wan,izati..gamba ni mse kawen kak yong..kat kelantan ye..huhu

akak aku yg sulung..digelar kak yong..mak ckp mse dlu abg dil pelat..hehe
puas la nnek ajar,kak long tp abg dil tetep kak yong..haha
ni la gmba kak yong n hubby die..abe zul..yg kecil 2 ank mereke,nmenye iman nur zahirah.pgl iman je..comel x???mcm aku..haha

abg dil pulok..haha
ni gmba
abg dil n wife,akak fidah bersame little iman..hehe(tggu ank buah ke due drpd mereka..hehe)

abg wan..
abg wan yg tgh2..dr kiri..abe zul,aku,abg wan,judin,abg dil..sape yg paleng hensem???..hehe

ni org utara..calon akak ipa..hehe
gmba mereka..hehe..cpt kawen..nk g langkawi ni..haha..

lps abg wan,aku..p2 judin..adk aku,bru form 3.tp besa..xtaw mak aku bg mkn ape..hehe
last sekali adik aku yg kecil,izati...die bru darjah 6
izati ngan kak yong..due2 selok nak bergamba..hehe


ok..cukup la 6org adik beradik..jd la keluarga..
seronok bile kite g bercuti ngan keluarge..
cube la ajak keluarge g bercuti ye kwn2..

ok la.smpi sini dulu..tata

No comments: