Thursday, April 14, 2011

minggu exam

hai smue..

lame dah rsenye aku xupdate blog..lame ke??ah,lntak la..haha
aku bz stdi,wlaupun kadang2 buat2 bz,smpikan xsempat nk update
skrg aku sempat!!!!yes
credit 2 me...haha koya mu
aku bru lps exam genetik sbnanye..alhamdulillah aku bole jwb..tp mcm xyakin
nie nk cite ni...........

cecite cecite

mse jwb exam td aku dpt idea nk update blog aku..haha
so,skrg la hasilnye..
cmpur genetik td,dah 3 pper aku lps..
pper 1st ari2 bi..
ok,psl bi,aku hentam je wt esei..sbb aku mmg xpandai nk mengarang esei bi tp klu bm insyaAllah aku bole goreng kaw2

p2 2nd pper asas keusahawanan
subjek ni byk fakta n kne hafal
aku dengan jayanye xdpt nk hafal smue..haha
wlaupun smue yg aku bce kua exam,tp di sbb kan aku bengong,pelupa,sengal,ngok,ngek, pandai sgt..haha
aku bole lupa ape yg aku bce..ape lg,mse exam 2 aku kan pandai sgt,
so aku hentam je ikot logik..tp ade jgk la yg aku igt ckit2..pdn muke aku,sape suro pandai sgt. =)

skrg ni tinggal 2 pper lg..due2 killer pper, calculus yg perlukan kefahaman yg gila2 mendalam n aplikasi yg membunuh...
p2 kmia am yg ber lambak2 info yg sgt mnrik yg kne hafal..haha

dokan aku ye kwn2..
semoga kita sme2 brjaya...amin

ok la,smpi sni je dlu..nnti klu xstdi ade org mrh..keh3
jgn mrh naaaa
smpi ketemu lg ye...babai..tata titi tutu (",)


gdluck utk diri aku..haha =)

4 comments:

great tonyeau said...

kate bole jawab paper asas keusahawanan.

Prospektus said...

bole la 2..xyakin.huhu

Hidayah Saad said...

gud lak pakcik.. jwb exam dgn penuh keimanan ye.. mesti dpt jwb punye.. huhu..

drpd:
iman yg comel..

Prospektus said...

tq mummy iman =)